Sundhed
Psykiatri

Regional og kommunal psykiatri flytter sammen i Fredericia

Region Syddanmarks lokalpsykiatri og Fredericia Kommunes socialpsykiatri er flyttet sammen i Fredericia Sundhedshus. Det tætte fysiske samarbejde kommer til at betyde et tæt fagligt samarbejde med patienten i fokus.

26. 04. 2023 - kl. 12:25
Tekst af Mads Dam Bendtsen, mdbe@kl.dk

Som en videreudvikling af det nære og sammenhængende sundhedsvæsen på tværs af region og kommune er Region Syddanmarks lokalpsykiatri og Fredericia Kommunes socialpsykiatri flyttet sammen i Fredericia Sundhedshus.

Administrerende sygehusdirektør i Psykiatrisygehuset i Region Syddanmark, Charlotte Rosenkrantz Josefsen, glæder sig over det gode samarbejde med Fredericia Kommune: