Ledelse
Navne

Konstitueret kommunaldirektør beholder pladsen

48-årige Marianne Berthelsen, der er direktør for læring i Hedensted Kommune og siden sidste år har været konstitueret kommunaldirektør, er blandt et stærkt felt af ansøgere blevet udpeget til at fortsætte i stillingen.

Marianne Berthelsen fortsætter som kommunaldirektør i Hedensted. Foto: Hedensted Kommune

23. 02. 2023 - kl. 11:04
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Hedensted har fundet sin nye kommunaldirektør i egne rækker. Det bliver nemlig Marianne Berthelsen, direktør for læring og siden sidste år konstitueret kommunaldirektør i Hedensted Kommune, der kan kalde sig kommunens nye kommunaldirektør.

– Hedensted skal være markedsførende på god og bæredygtig velfærd, bosætning, erhvervsvenlighed og grøn omstilling, og så skal vi være Danmarks arbejdsplads, lyder nogle af visionerne fra den nye kommunaldirektør.