Ledelse
Navne

Søren Kjær bliver ny kommunaldirektør i Lemvig

Sorøs tidligere kommunaldirektør Søren Søndergård Kjær bliver ny kommunaldirektør i Lemvig. Han tiltræder 1. april og afløser Lars Keld Hansen, der går på pension.

Lemvig har fundet sin nye kommunaldirektør i Søren Søndergård Kjær. Foto: Lemvig Kommune

23. 02. 2023 - kl. 11:55
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Lemvigs kommunaldirektør hedder fra 1. april Søren Søndergård Kjær. Han har syv års erfaring som kommunaldirektør i Sorø og har desuden været direktør for plan, teknik, kultur og erhverv i Dragør Kommune samt haft flere ledende stillinger i Miljøministeriet.

– Min viden og erfaring fra tidligere ansættelser passer fint til de opgaver og udfordringer, Lemvig Kommune arbejder med. Mit mål er at skabe værdi til det politiske arbejde og til borgere og erhvervsliv, siger Søren Søndergård Kjær i en pressemeddelelse og fortsætter: