Navne

Konstitueret kommunaldirektør og byrådsnyt: Her er ugens navne

Danske Kommuner sikrer i dette opsamlingsheat et overblik over ugens navnenyheder.

Illustration: Line Bisgaard

06. 01. 2023 - kl. 09:32
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Ugens navnenyheder starter i Aalborg. Den 31. oktober 2022 meldte kommunen ud, at daværende kommunaldirektør Christian Roslev skiftede job ved årsskiftet. Nu fremgår det af kommunens hjemmeside, at de har konstitueret en ny i stillingen. Posten overtages indtil videre af økonomidirektør og vicekommunaldirektør Tommy Christiansen, der kom til Aalborg Kommune sidste år, efter at have været kommunaldirektør i Hjørring siden 2009.

Vi bevæger os over i de politiske navnenyheder, som der har været en hel del af denne uge.