Ledelse
Navne

Billund fritager kommunaldirektør for tjeneste

Økonomiudvalget i Billund har indstillet til kommunalbestyrelsen, at samarbejdet med kommunaldirektør Ole Bladt-Hansen skal ophøre.

Foto: Billund Kommune

25. 01. 2023 - kl. 12:12
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

I Billund ønsker økonomiudvalget en anden profil end nuværende kommunaldirektør Ole Bladt-Hansen til den fremadrettede ledelse af Billund Kommune, ”så kommunalbestyrelsens politiske visioner og beslutninger i endnu højere grad bliver fremmet.”

Det fremgår af en pressemeddelelse fra Billund Kommune, hvori kommunen oplyser, at Ole Bladt-Hansen er fritaget for tjeneste, indtil kommunalbestyrelsen på et møde senest i februar tager stilling til økonomiudvalgets indstilling om at stoppe samarbejdet.