Byggeri
Unge

Set & Sket: Kronprinsen åbnede rådhus

Kronprins Frederik klippede snoren til nyt rådhus, syv gedder er blevet til 1500, og kampagne sætter fokus på samtykke. Hver uge giver Danske Kommuner et indblik i, hvad der sker i kommunerne. Tip modtages gerne på aktuelt@kl.dk.

Kronprins Frederik klipper snoren til det nye rådhus i Høje-Taastrup. Borgmester Michael Ziegler (K) hjælper med at holde snoren. Foto: Høje-Taastrup Kommune/Claus Bjørn Larsen

14. 06. 2023 - kl. 10:50
Tekst af Mads Dam Bendtsen, mdbe@kl.dk

Kronprinsen indviede rådhus

Med sol fra en skyfri himmel blev Høje-Taastrup Kommunes nye rådhus officielt indviet lørdag.

Kronprins Frederik klippede snoren sammen med borgmester Michael Ziegler (K). Kronprinsen fik også en rundvisning i det nye rådhus, som med sit åbne miljø understøtter samarbejde på tværs og kan rumme mange forskellige typer aktiviteter for borgere, foreninger og samarbejdspartnere.