Navne

Tårnby henter ny kommunaldirektør i Helsingør

Lars Rich, der kommer fra en direktørstilling i Helsingør Kommune, bliver ny kommunaldirektør i Tårnby Kommune.

Foto: Helsingør Kommune

29. 06. 2023 - kl. 12:08
Tekst af Mads Dam Bendtsen, mdbe@kl.dk

Lars Rich tiltræder 1. august som kommunaldirektør i Tårnby Kommune. Han har de seneste ni år været direktør for en række af Helsingørs forvaltningsområder, herunder dagtilbud og skoler, fritid og idræt, børn, unge og familier, by, land og vand, kultur og turisme, idræt og medborgerskab samt borgerservice, it og digitalisering.

I en pressemeddelelse skriver Tårnby Kommune, at de får en kommunaldirektør med en solid profil inden for offentlig økonomi og styring kombineret med indsigt i en bred vifte af kommunale områder.