KL
Byråd

Michael Ziegler vender tilbage – og københavnsk borgmester vikarierer som udvalgsformand

Efter længere tids sygdom vender Michael Ziegler (K) tilbage til såvel borgmestergerningen som KL-udvalg og bestyrelse. Samtidig går Christina K. Hansen (S) på orlov.

03. 05. 2023 - kl. 11:12
Tekst af Mads Brandsen

25. maj vender Michael Ziegler tilbage til borgmesterkontoret i Høje-Taastrup efter at han gennem snart syv måneder har været sygemeldt med akut leukæmi. Det fortæller han på Facebook.

– Jeg kan mærke, at jeg fysisk får det bedre og bedre. Og med det følger lysten til at komme i gang igen, skriver han og fortæller samtidig, at han kommer til at være lidt mere ”kontor-borgmester” end han bryder sig om i starten, fordi han helst skal undgå at blive smittet med infektioner.