Unge

Esbjergs unge kridter banen op i prisvindende jobcenterindsats

Projektet Energi til Hinanden i Esbjerg Kommunes jobcenter har modtaget kronprinsparrets Stjernedryspris. Indsatsen tager afsæt i de unges ønsker og behov for at hjælpe dem videre i arbejde eller uddannelse.

Med indsatsen Energi til Hinanden er relationer vigtigt i arbejdet med at unge uden arbejde eller uddannelse kommer videre i livet. Foto: Vindmøllen / Esbjerg Kommune

31. 10. 2023 - kl. 14:54
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Indsatsen Energi til Hinanden har vundet kronprinsparrets sociale stjernedryspris.

Kronprinsparret giver hvert år to stjernedryspriser; Én til en kunstner, som har vist mod til at gå nye veje, og én til en nytænkende figur indenfor socialt arbejde.