Lokaldemokrati
Navne

Borgmestre vender tilbage efter sygdomsperiode

Halsnæs’ borgmester Steffen Jensen (S) vender tilbage på posten, efter han valgte at sygemelde sig i starten af oktober. Også Ulrik Wilbek (V) vender tilbage som borgmester i Viborg.

Steffen Jensen (S) er inden længe tilbage på posten som borgmester i Halsnæs Kommune efter en kortere sygemelding. Foto: Halsnæs Kommune

27. 10. 2023 - kl. 16:05
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Steffen Jensen (S) vender tilbage til borgmesterposten i Halsnæs i dag, mandag, efter en kortere sygemeldingsperiode. Det skriver kommunen i en pressemeddelelse.

Steffen Jensen sygemeldte sig i starten af oktober på baggrund af en overbelastning, men er fra mandag igen at finde på borgmesterkontoret – dog for nedsat kraft i første omgang, hvorfor 1. viceborgmester Helge Friis (S) fortsat vil varetage en række funktioner på vegne af borgmesteren.