Navne

Kommunaldirektør på plads, mens tidligere borgmester vil til EU: Her er ugens navnenyt

Danske Kommuner sikrer i dette opsamlingsheat et overblik over ugens navnenyheder.

Fotocollage: Line Bisgaard

01. 09. 2023 - kl. 10:42
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Ugens overflyvning i det kommunale navnelandskab starter i Halsnæs, som har ansat sin nye kommunaldirektør. Det er dog ikke et helt ukendt ansigt, da der er tale om Niels Milo Poulsen, som har været konstitueret i stillingen siden marts.

– Halsnæs står et rigtig godt sted lige nu med økonomisk stabilitet og mange gode udviklingsplaner i pipelinen heriblandt at gøre Halsnæs til en attraktiv bosætningskommune. Jeg ser frem til sammen med resten af organisationen at realiserede de store ambitioner og visionære planer for Halsnæs årene frem, siger Niels Milo Poulsen i en pressemeddelelse.