Navne
Ledelse

Norddjurs sætter navn på ny kommunaldirektør

49-årige Jonas Kroustrup bliver ny kommunaldirektør og skal stå i spidsen for Norddjurs Kommune og dens cirka 3.500 ansatte.

Jonas Kroustrup. Pressefoto

25. 09. 2023 - kl. 12:03
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Et enigt ansættelsesudvalg i Norddjurs har peget på Jonas Kroustrup til stillingen som ny kommunaldirektør. Han kommer fra en stilling som direktør for vækst, teknik og fællesskab i Hedensted Kommune og begynder i sit nye job den 1. november.

– Jeg er utrolig glad for at komme til Norddjurs Kommune, hvor der venter mange spændende opgaver. Vi skal fortsat holde fast i en sund økonomisk kurs, så vi kan skabe de bedste rammer for kommunens borgere og erhvervsliv. Her ser jeg samtidig mange muligheder for Norddjurs i den vækst og udvikling, som Østjylland befinder sig i, siger han i en pressemeddelelse.