Navne

Odense skal finde ny stadsdirektør efter opsigelse

Stadsdirektør Stefan Birkebjerg Andersen har opsagt sin stilling ved Odense Kommune.

Stefan Birkebjerg Andersen stopper som stadsdirektør i Odense Kommune med udgangen af juli. Foto: Odense Kommune

04. 04. 2024 - kl. 12:53
Tekst af Martin Pedersen, marp@kl.dk

Odense Kommunes stadsdirektør Stefan Birkebjerg Andersen har besluttet at opsige sin stilling og stopper derfor på posten med udgangen af juli.

Stefan Birkebjerg Andersen har været ansat i Odense Kommune i mere end 14 år i tre forskellige stillinger, hvoraf de seneste knap 10 år har været som stadsdirektør.

Borgmester Peter Rahbæk Juel (S) takker den afgående stadsdirektør for hans indsats for byen og kommunen.