Demokrati

Ingen slinger i valsen hos bold-borgmestre

De forsvarende bordfodbold-borgmestre blev aldrig rigtig udfordret i årets battle på Folkemødet, og Simon Hansen (S), borgmester i Guldborgsund, og Holger Schou Rasmussen (S), løb endnu en gang med sejren.

De forsvarende mestre. Foto: Line Oxholm

13. 06. 2024 - kl. 20:22
Tekst af Anna Törnqvist Jensen, antj@kl.dk

Der var end ikke en svedperle at ane på Lolland-borgmester Holger Schou Rasmussens (S) pande på trods af, at han bankede kasse efter kasse ind, da flere borgmestre tørnede sammen i årets borgmester-bordfodbold-battle i Kommunernes Telt på Folkemødet torsdag.

Flankeret af sin faste makker Simon Hansen (S), borgmester i Guldborgsund, kæmpede de sig til sejren for tredje år i træk og kunne glade hæve guldpokalen over hovedet til slut.