I Ringkøbing-Skjern er tæt på alle borgere tilfredse med borgerservice
Borgerservice i Ringkøbing-Skjern har været igennem noget af en udvikling de seneste år. Fra en afdeling, der var presset, og henvendelser fra utilfredse borgere, er næsten samtlige borgere i dag godt tilfredse med betjeningen, når de lægger vejen forbi.

Tina Vium, der er leder af borgerservice i Ringkøbing-Skjern Kommune, glæder sig over, at næsten samtlige borgere i en ny undersøgelse erklærer sig tilfredse med servicen. Foto: Vejle Kommune
Tæt på alle er tilfredse med den service, de modtager i Ringkøbing-Skjern Kommunes borgerservice. Det viser en ny undersøgelse, som Voxmeter har lavet for kommunen.
Faktisk erklærer hele 98 procent af de adspurgte borgere, der har modtaget personlig betjening, sig samlet set tilfredse med den service, de har modtaget.
–– Vi har været på en kæmpe udviklingsrejse de sidste to og et halvt år, så det er skønt at blive bekræftet i, at vi nu leverer rigtig god borgerservice. Borgernes tilfredshed betyder rigtig meget. Det er dem, vi er her for, så det ser jo virkelig godt ud, siger Tina Vium, der er leder af borgerservice.
Men for blot få år siden havde en lignende undersøgelse med stor sandsynlighed tegnet et noget andet billede.
Log ind
For at kunne læse denne artikel, kræver det at du har et abonnement. Hvis du ikke har et abonnement, kan du tegne et her.
Har du glemt din adgangskode, kan du ændre den her