Brøndby Kommune vil tænde den demokratiske ild med nyt demokratiudvalg
Et nyt midlertidigt udvalg af politikere og borgere skal det kommende år gøre Brøndby klogere på, hvordan flere kommer med i demokratiet og fællesskaberne. For borgmester Maja Højgaard (S) handler det om at vinde demokratiet for den næste generation.
Foto: Brøndby Kommune
Hvordan får man flere med i den demokratiske samtale?
Det spørgsmål skal et nyt midlertidigt udvalg i Brøndby Kommune bruge det kommende år på at blive klogere på.
Derfor har kommunalbestyrelsen nu besluttet at nedsætte et midlertidig udvalg, der skal arbejde med styrkelse af demokratiet i Brøndby Kommune.
Udvalget skal bestå af både kommunalpolitikere og borgere, der i samarbejde skal bruge det næste år på at blive klogere på, hvordan man kan udvikle demokratiet i vestegnskommunen.
Log ind
For at kunne læse denne artikel, kræver det at du har et abonnement. Hvis du ikke har et abonnement, kan du tegne et her.
Har du glemt din adgangskode, kan du ændre den her