Byråd
Ældre

Pernille har 17 års erfaring med ældre

Som nuværende funktionschef hos Rigshospitalet Glostrup og tidligere hjemmesygeplejerske har Pernille Kromann Sams (Lokal) mange års erfaring med ældre. Den erfaring vil hun gøre brug af nu, hvor hun sidder i byrådet.

Arkivfoto
25. 01. 2018 - kl. 08:00
Tekst af Sille Olsen

Pernille Kromann Sams er en af de nyvalgte politikere i Gribskov Kommune. Hun er valgt ind for lokallisten Nyt Gribskov, som kommunens nye borgmester Anders Gerner Frost har stiftet. Det er første gang, hun sidder i et byråd, og det er også første gang, hun er aktiv i politik.

− Jeg har haft rigeligt at se til. Jeg har sideløbende med fuldtidsjob taget en lederuddannelse, så jeg synes ikke, at jeg har haft tid før nu. Nu er børnene blevet lidt større, og der er noget mere ro på arbejdsfronten. Så jeg tænkte, at det skulle være nu, siger Pernille Kromann Sams.