Det skal være let at få fat i borgmesteren

Alle nyvalgte politikere i Thisted og Morsø kommuner har fået en mail fra det lokale nyhedsmedie, LimfjordUpdate.dk, der inviterer til samarbejde, tillid og positive historier.

22. 02. 2018 - kl. 08:00
Tekst af Sidsel Boye

Et godt råd til de nye borgmestre er, at det skal være let at komme igennem til dem, og at der ikke skal være et filter af sekretærer og sekretariater. For det tager alt for lang tid.

Sådan siger en af dagspressens travle mænd, 30-årige Leon Sørensen fra LimfjordUpdate.dk, som har redaktion i Bjergby på Mors. Han er nyhedsansvarlig på nettet og står desuden for timenyheder mellem kokken 6 og 18 på hverdage på medievirksomhedens tre forskellige radiostationer.