Ledelse

De to midtbanespillere i Kerteminde

Som passionerede fodboldspillere og nyligt fraskilte har kommunaldirektøren og borgmesteren i Kerteminde umiddelbart let ved at finde noget at tale om, og på fodboldbanen befinder de sig begge godt i rollen som den, der har overblikket og skaber sammenhæng.

Det kommunale Kerteminde Søbad er fra 2015 og har 500 medlemmer. Kommunaldirektør Tim Jeppesen t.h. er selv vinterbader. Borgmesteren deltager til gengæld i det årlige nytårsbad på Nordstranden i Kerteminde. Foto: Hung Tien Vu
27. 09. 2018 - kl. 08:00
Tekst af Sidsel Boye og Tom Ekeroth

Lige op til sommerferien vedtog et bredt flertal på 20 ud af 25 i Kertemindes Byråd en visionær og konstruktiv aftale, som skal sikre bæredygtig og balanceret vækst omkring den gamle købstadshavn til glæde for både borgere og turister. Med respekt for kulturarven.