Teknik

Bliv Femern-millionær på Lolland-Falster

Forberedelserne til det gigantiske Femern-anlæg skrider støt fremad, og de to lokale borgmestre, John Brædder (Lokal), Guldborgsund, og Holger Schou Rasmussen (S), Lolland, taler allerede nu om, hvordan de skal lykkes med at holde på de 6.000 bygge- og servicemedarbejdere, når Femern-forbindelsen står færdig om 10 år.

20. 12. 2018 - kl. 08:00
Tekst af Sidsel Boye

Lolland-Falster kan blive millionærernes slaraffenland i løbet af det kommende tiår. Så hvis man har virketrang og går med en millionær i maven, så er det nu, man kan gøre noget ved drømmen.

Det mener Guldborgssunds borgmester, John Brædder (L), og baggrunden er det længe ventede anlægsprojekt over Femern Bælt.