Arbejdsmarked
Rekruttering

Næsten hver anden kommune er nu med i fuldtidsprojekt

Det er nødvendigt at få flere til at arbejde mere, når antallet af hænder er knappe. Det er devisen i projektet ”En fremtid med fuldtid”, der netop har fået deltagelse af yderligere 17 kommuner.

Foto: Colourbox

18. 04. 2023 - kl. 12:23
Tekst af Mads Dam Bendtsen, mdbe@kl.dk

17 kommuner har netop tilsluttet sig projektet ”En fremtid med fuldtid”, så der nu er 43 kommuner, der arbejder med at finde lokale løsninger på, hvordan de får flere medarbejdere på fuldtid eller op i tid.

Projektet er en fælles indsats mellem KL og Forhandlingsfællesskabet, og det glæder formand for KL’s løn- og personaleudvalg Steffen Jensen (S), at flere kommuner har tilsluttet sig projektet.